miercuri, 25 martie 2020

„Bucură-te, cea plină de har, Domnul este cu tine.”


Astăzi este începătura mântuirii noastre
și arătarea tainei celei din veac:
Fiul lui Dumnezeu Fiu al Fecioarei Se face
și Gavriil darul îl binevestește.
Pentru aceasta și noi, împreună cu dânsul
Născătoarei de Dumnezeu să-i strigăm:
„Bucură-te, cea plină de har,
Domnul este cu tine.” (Troparul Bunei Vestiri)














Azi am participat la Sfânta Liturghie alături de frații mei din biserica Nașterea Maicii Domnului -Talpalari. Am fost mulți, biserica a fost plină În Duh, pentru că fizic am stat fiecare unde ne era locul. Și am simțit încă o dată că Dumnezeu nu Se oprește la marginea zidurilor. Noi să credem că El este cu noi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...