joi, 8 mai 2008

Trucuri de gospodina

A fi gospodina nu e chiar usor; cred ca putine femei pot spune ca "s-au nascut pentru asta".
Eu fac parte dintre cele care vor sa scape cat mai repede de treaba. M-am gandit ca poate sunt si alte femei in aceeasi situatie si de aceea am zis sa fac o rubricuta de trucuri casnice. Chiar in timp ce scriu asta, m-am gandit ca nu mi-ar prinde rau nici niste trucuri de bucatareasa. Deci, va rog, cele care stiti astfel trucuri si vreti sa le impartasiti, precum si cele care nu stiti, sunteti cu toate invitate sa completati printr-un comentariu sau sa cititi si sa invatati. Va multumesc tuturor in numele tuturor.
***
M-a invatat o cunostinta cum sa spal in asa fel incat sa imi fie mai usor la calcat:
- lenjeriile de pat - cand vrei sa le speli, le scuturi si le impaturesti frumos; apoi pui o lenjerie intreaga, paturita, intr-o fata de perna; in functie de cate lenjerii speli deodata, le pui cat mai frumos in masina de spalat.
- de asemenea, cand ai de spalat haine, tot asa, sa le pui impaturite in masina;
- dupa ce se opreste programul trebuie scoase imediat din masina, scuturate, apoi impaturite frumos si puse una peste alta, ca si cum le-ai pune pe raftul dulapului, in ligheanul sau in cosul cu care duci rufele la intins;
trebuie lasate asa, macar 1/2 ora, dar nu mai mult de o zi [ ;) ]
- cand vei vrea sa le intinzi pe sarma, sa vezi surpriza!
***
Bineinteles, surpriza cea mai placuta va fi cand va trebui sa le calci: doar o netezire usoara, pe care numai fierul incins o poate da :)

3 comentarii:

  1. lenjeriile, impaturite si puse in fata de perna, se baga la masina de spalat?se spala bine asa? foarte interesant.Am sa incerc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu numai ca se spala bine, dar sunt aproape gata calcate :P

    RăspundețiȘtergere
  3. De la Oana, am invatat ca si atunci cand se aduna de la uscat, rufele trebuie puse tot impaturite; in felul acesta, daca nu le poti calca in aceeasi zi, se pastreaza tot putin sifonate

    RăspundețiȘtergere

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...