duminică, 2 martie 2008

2 martie: a patra zi de binecuvantare


Azi a fost duminica.
M-am trezit frumos, dimineata.
Casa era din nou frumoasa. Nu am facut curatenie, doar rutina; doar asa, usor, am urmarit sa nu fie lucruri aruncate aiurea; m-am incadrat si cu masa.
A fost Soacra pe la noi. Trebuie sa fi observat ca era mai curat decat de obicei.
Si ca masa era pregatita la timp...
Am lasat-o pe ea mai mult cu fetele, cand au venit; azi nu am iesit. DH a avut mult de lucru si in schimb a si plecat. Va fi toata saptamana la B. Asta ne-a cam dat peste cap duminica. Am reusit ieri sa mergem in carrefour, totusi. Am luat un dvd player foarte fain, la doar 110 lei. Si are si mpeg 4, ceea ce inseamna ca merge si pentru filme luate de pe net... si mp3 player... adica poti asculta muzica la tv ca la radio; una peste alta, e foarte bun (nu stiu cat va tine, la pretul acesta).
In schimb, azi nu ne-am plimbat... imi lipseste asta; macar am luat cina in familie: cu rasete si distractie, ca de obicei. Cu totii ne bucuram de aceste momente.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...