duminică, 11 mai 2008

Secretul multumirii




Un prieten mi-a facut rost de "Secretul multumirii" in varianta digitala, eu pot citi si asa, desi mai greu. (Am facut si comanda pentru varianta tiparita, din nefericire aveau doar primele 2 volume; vad ca fetelor le place sa citeasca, deja au devorat Aventurile lui Tom Sawyer, editia aceea groasa, in care in care mai sunt si aventurile lui Huckleberry Finn. Eu am primit volumul cadou de la mama, la varsta de 12 ani. Ce bucurie pe mine, sa citeasca si ele aceeasi carte! Acum vreau sa le dau "Secretul multumirii").
Abia astept sa citesc si eu cartea, s-o citeasca si ele, sa schimbam impresii...
***
M-am mai interesat de Pollyanna.

Pollyanna, nuvela scrisa in 1913 de Eleanor H. Porter, considerata acum o scriitoare clasica a literaturii pentru copii, a fost inceputul unui lung sir. Cartea a avut un atat de mare succes, incat Porter a publicat si partea a doua: Pollyanna Grows Up (1915). Alte 11 carti despre Pollyanna, numite "cartile multumirii" ("Glad Books"), au fost publicate de-a lungul timpului, cele mai multe fiind scrise de Elizabeth Borton sau Harriet Lummis Smith. Ultima carte din serie a fost publicata in anii '90 de catre Colleen L. Reece si se numeste Pollyanna Plays the Game.

Stie cineva daca a fost tradusa la noi si varianta lui Porter?


2 comentarii:

  1. avand in vedere ca fetele sunt mari, nu te-ai gandit la un "timp de lectura in familie"? Una din fete sa citeasca si restul familiei asculta ( in timp ce fac un lucru manual sau ceva de genul asta). Eu abia astept sa pot face asta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da, mai facem asa cate odata; nu avem insa un program de lectura in familie, cam greu cu timpul, caci fetele mari au un program destul de incarcat; dar s-ar gasi macar 1/2 ora, recunosc. Faceam asa cum am gasit la tine in articol: puneam pe cate una sa citeasca, apoi celelalte povesteau.
    Ar trebui sa reiau aceste activitati, intr-adevar

    RăspundețiȘtergere

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...