duminică, 29 decembrie 2019

Recunoștință


Pentru această postare, vreau să exprim un gând de recunoștință pentru autoarea unui blog care m-a inspirat de ani buni - încă de când am început să intru în această lume a blogurilor. Este vorba despre Irina de la dulcecasa.blogspot.com
Deși nu ne-am cunoscut în lumea fizică, o simt și am simțit-o întotdeauna aproape, apreciez informația pe care o oferă, căldura pe care o emană, izul de autentic pe care îl păstrează chiar și atunci când postările sale par desprinse dintr-o lume ideală. Am găsit aici inspirație în ce privește creșterea copiilor, viața de familie, gospodăria, tot ce ține de viața femeii creștine în general.
Am apreciat mereu culoarea și dinamismul pe care le-a adus în blogosferă, limita discretă pe care a păstrat-o între autodezvăluire și spațiul privat, mărturisirea creștin-ortodoxă asumată în lumea de azi.
Mi-am dat seama că simt această recunoștință de fiecare dată când intru pe blogul ei, dar de prea puține ori chiar am exprimat-o, așa încât am zis să nu închei anul fără a-i mulțumi pentru că este și „crește” acest blog minunat, căruia îi urez, de asemenea, mulți ani!




 

Un comentariu:

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...