marți, 13 august 2019

{O carte pe lună} 8. Partenera creativă

 Sora cărții anterioare, Partenera creativă e scrisă tot de Linda Dillow. Sinceră să fiu, când am primit această carte mă gândeam că s-ar putea să fie un fel de Cum e să fii căsătorit cu mine reloaded. Ce să scrie altceva?! Și totuși, Linda vine cu o nouă perspectivă, folosind ca bază pentru exercițiile propuse tocmai studiul biblic. De altfel, cartea propune la sfârșit și o planificare de citire a Bibliei într-un an. să nu vă faceți griji că e luna august. Dacă începeți de acum, la anul, în luna august, veți fi terminat. Important e să începem întotdeauna de unde suntem. M-am bucurat tare mult să găsesc imaginea soției ideale coborâtă din parametrii reprezentărilor noastre uneori nerealiste la nivelul nostru, al femeilor normale, obișnuite.
Și să găsesc că această femeie normală, obișnuită, poate spera să-și împlinească misiunea de soție cu onestitate, în fața lui Dumnezeu. Ca toate cărțile pe care vi le-am sugerat până acum, și aceasta propune o serie de exerciții.
Nu știu cât de mult sunteți adepți ai acestor „teme”, însă, din experiență, vă spun că a-ți propune câteva lucruri pe care să le împlinești de-a lungul unei luni în vederea dezvoltării personale va face ca viața să fie mai „a ta”. Atât de mult suntem ispitiți să ieșim în afară, chemați de sarcinile pe care alții ni le dau, încât putem avea tendința de a ne lenevi chiar la domeniul cel mai important, al propriei dezvoltări. Cum vorbeam cu cineva, în lipsa propriilor proiecte suntem mereu chemați la împlinirea proiectelor altora. Ce ar fi dacă te-ai hotărî să lucrezi la ”Proiectul eu asemenea cu El”, cel pentru care ai și venit pe această lume? Adică acela de a lucra la asemănarea cu El? Cartea Partenera creativă propune exact o astfel de inițiativă, în cadrul căsniciei.

2 comentarii:

  1. e una din cartile mele de suflet.Am citit- o prima oara in 97-98 :) si revin la ea cu drag

    RăspundețiȘtergere

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...