joi, 31 octombrie 2013

Mozaicul lunii octombrie


Îmi place teribil de mult ideea unui mozaic fotografic al lunii.
În octombrie 2013 ne-am bucurat de o toamnă caldă și extraordinar de frumoasă aici, pe meleaguri ieșene.
Am urmărit în curte, cu recunoștință, ca în fiecare an, colorarea arțarului japonez în cele mai frumoase culori.
Am urmărit în plimbări îngălbenirea frunzelor, galbenul intens pe cerul albastru.
Lecturi întârziate pe pământ, în lună cu ”r” (în copilărie știam că nu se așază pe pământ în lunile cu ”r” în ele)
Apusuri minunate, văzând chiar Ceahlăul.
Mulțime de oameni în jurul sfintei Parascheva și în tot orașul.
Slavă Ție, Doamne, pentru binecuvântările Tale!
Miluiește-ne pe noi și pe toată lumea Ta și ajută-ne să păstrăm puritatea naturii așa cum ne-ai încredințat-o Tu, să nu ne predăm egoismului din noi în urmărirea unor interese ale timpului, pierzând din vedere că țara aceasta nu e doar a noastră, ci și a urmașilor noștri.


5 comentarii:

  1. E frumos mozaicul - şi cel de fotografii şi cel de vorbe...
    M-am gândit încă o dată la înţelepciunea bătrânilor (care tare ne mai lipseşte) - să nu stai pe pământ în lunile cu "r" - toate aveau o explicaţie logică, sănătoasă, un firesc frumos, un rost...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cât de frumos!
    Mulţumesc, Cristina.
    Doamne ajută!

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie să învăț să fac și eu mozaic :)
    E un loc liniștitor aici! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Anastasia Ana, multumesc Mariana. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...