sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Şi eu la proza arhiscurta...

M-am hotărât să postez şi eu un textuleţ la concursul de proză arhiscurtă ortodoxă.
Iată regulamentul, aşa cum îl găsim pe blogul lui Serafim



Iată ce trebuie să faceți dacă doriți să participați. Scrieți un text de maxim 500 de semne, incluzând spațiile și semnele de punctuație, fără să socotim titlul și link-uri sau ce mai urmează după el. Postați-l pe blog-ul propriu sau pe situl pe care aveți obiceiul să publicați și puneți sub textul participant mențiunea „Particip la Concursul de proză arhiscurtă ortodoxă (PAO)” cu link către această postare. Eventual, puteți lăsa și un comentariu aici cu link către postarea cu pricina ca să vă asigurați că o văd. În cazul în care vă ocupați mai mult cu cititul și comentatul textelor și nu aveți site/blog propriu, publicați textul cu care vreți să participați la concurs sub formă de comentariu la această postare.



N-am mai participat demult la un concurs :)


Psalm



Îţi mulţumesc, Doamne, că mă iubeşti
Că mă înveţi să fiu
Că nu mă laşi în firul de nisip care sunt
ci mă îmbogăţeşti cu veşnicie.
Îţi mulţumesc, Doamne, că mă chemi
că mă arăţi mie însămi
şi ne uităm împreună la mine
ca doi prieteni.
Îţi mulţumesc, Doamne, că mi Te dezvălui,
Că mă laşi să mă împărtăşesc de Tine
Că mă primeşti să Te privesc
Şi să vin către Tine.
Îţi mulţumesc, Doamne, pentru porunci
pentru Taina prin care sunt tot timpul cu Tine
pentru înţelegerea cu care mă copleşeşti
şi mă chemi în Bucurie.


„Particip la Concursul de proză arhiscurtă ortodoxă (PAO)”

2 comentarii:

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...