duminică, 5 octombrie 2008

Sarbatorile Iasului - Iasi 600

Au inceput sarbatorile Iasilor.
Iasul se umple din nou de mireasma sarbatorii.
Toamna în care fosta Capital a Moldovei împlineste 600 de ani de atestare documentara ne cheama sa ne bucuram cu Iasul vechi, cu Iasul tânar.
Sarbatorile Iasului 2008 vor sa aduca timp de 10 zile farmecul orasului de pe sapte coline în inimile celor traiesc aici si al celor care vin în pelerinaj la moastele Sfintei Parascheva.
10 zile de credinta, cultura, sport si divertisment.
10 zile în care cele sase secole ale Iasului vor vorbi generatiilor viitoare.

2 comentarii:

  1. Cristina m-am inscris si eu in lista "Femei ortodoxe".Am postat pe blog. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dor imi este de Iasul studentiei...
    Multumesc, Cristina
    Am postat pe blog link-ul pentru ring

    RăspundețiȘtergere

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...