miercuri, 14 mai 2008

Rutinele copiilor



Ii povesteam Irinei ca nu mi-am putut adapta activitatile casnice pe baza zonelor. Inca mai lucrez la un sistem. In schimb, mi-am alcatuit o lista de rutine, care deja se pot vedea. Cu acestea ma impac mai bine. Iata aici si rutinele fetelor.
Urmarind lista cu lucrurile pe care le au de facut (care este scoasa la imprimanta si bagata intr-o folie transparenta), ele bifeaza in patratele pe masura ce realizeaza sarcinile. In felul acesta, atat eu, cat si ele avem de castigat: eu nu trebuie sa le cicalesc, le spun doar sa-si faca tabietul, ele stiu foarte bine ce au de facut. Astfel, toata lumea e multumita!

2 comentarii:

  1. foarte fain. Si daca nu respecta rutinele care e consecinta?

    RăspundețiȘtergere
  2. Copiii sunt copii! Ale mele nu fac exceptie :) De respectat, le respecta; mai intai le-am aratat ce inseamna fiecare sarcina; deci stiu "cum se face" daca nu le indeplinesc cum trebuie, le trimit sa mai faca din nou.
    Mai am o varianta, dar aceea e pt situatii exceptionale - rar ajungem la ea - scot din nou ce nu au aranjat cum trebuie; stiu, e cam dur - mi s-a spus - dar tocmai ca e asa de dur, se intampla rar - nu se ajunge la asa ceva :)
    Fetele mari sunt mai ascultatoare; cea mica, ori din cauza varstei, ori ca e mezina, le lasa mai mult pe ele; pe ea trebuie s-o tin mai din scurt si sa-i spun EXACT ce anume sa ia si unde sa puna. Daca fac asa, coopereaza foarte bine

    RăspundețiȘtergere

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...