sâmbătă, 14 mai 2011

"Eu pentru tine m-am făcut om..."

imagine

La scăldătoarea oilor zăcea un om în neputinţă
şi văzându-Te pe Tine, Doamne, striga:
"Om nu am ca atunci când se tulbură apa să mă arunce în ea
că până merg eu, altul apucă înaintea mea şi ia tămăduire,
iar eu zac neputincios."
Şi îndată, milostivindu-se Mântuitorul, a zis către dânsul:
"Eu pentru tine m-am făcut om, pentru tine m-am îmbrăcat cu trup,
iar tu zici că nu ai om. Ridică-ţi patul tău şi umblă!"
Toate îţi sunt Ţie cu putinţă, Doamne, toate Te ascultă, toate Ţi se supun.
Adu-Ţi aminte şi de noi şi ne miluieşte, ca un iubitor de oameni.
(Slava de la litie din Duminica Slăbănogului)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...