sâmbătă, 25 octombrie 2008

Ganduri despre casatorie

Am gasit la Elena (care a schimbat si aspectul blogului ei intr-un mod foarte placut) o foarte frumoasa poezie ce imi pare ca sintetizeaza mult din ce inseamna o casnicie. Pentru toate femeile casatorite sau cu ganduri de casatorie...

M-am casatorit cu un barbat pe care-l respect,

Nu trebuie sa ma plec inaintea lui.
M-am casatorit cu un barbat pe care-l ador si il admir,
Nu am nevoie de o lista cu titlul
"Cum sa-i satisfac orgoliul" sau
"Nevoia barbatului de a fi admirat"...

Dragoste, supunere, loialitate, incredere--
Toate sunt in interiorul meu;
Ele imi determina actiunile
Reducerea la reguli mi-ar distruge dorinta de a le implini...

Am hotarat sa-l slujesc
Si sa ma bucur de el...

Am hotarat sa traim impreuna,
Sa crestem impreuna,
Sa iubim mai mult impreuna,
Chiar si atunci cand ne doare
Si avem conflicte...

Am hotarat sa ne cunoastem unul pe altul,
Ca doi oameni reali,
Ca doua personalitati individuale,
Unici, cum altii nu sunt...

Casnicia noastra este hotararea de a ne iubi,
De a fi impreuna,
De a ne cunoaste si de a ne intelege,
De a ne ajuta,
De a ne darui pe noi insine
De a ne impartasi scopurile,
Preocuparile,
Dorintele,
Nevoile...

Hotararea noastra a dus la fapte.
Dragostea ne determina comportamentul
Si viata impreuna...
Si, deoarece nu putem indeplini toate obligatiile
Si tot ceea ce ne cere dragostea,
Suntem obligati sa credem in iertare...
....si in har....

sursa imaginilor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...