sâmbătă, 27 septembrie 2008

Lucruri frumoase

Am facut un nou blog, dedicat noii mele achizitii: masina de cusut si noului meu hobby, croitoritul.
Aici voi posta fotografii cu lucrurile pe care le voi face. De asemenea, cum lucrul mainilor noastre trebuie sa fie insotit de gandul la Dumnezeu, voi pune aici si rugaciuni sau citate referitoare la munca femeii.
Reiau si "lectura" Bibliei. Pentru ca nu am vreme sa ma tin de postat zilnic, i-am schimbat denumirea, urmand indemnul "Cercetati Scripturile", caci sunt "de folos spre invatatura, spre mustrare, spre indreptare, spre inteleptirea cea intru dreptate"
***
Azi am muncit in casa. Curatenie de sambata. Mama mi-a trimis sarmale, asa incat nu am avut de facut mancare si am tras o smotruiala buna.
Spre seara, m-am delectat punand elastic la niste pantaloni de-ai fetelor.
Nu am iesit la plimbare, decat cat am coborat cu fetele Copoul, caci au avut pregatire la centrul de excelenta.
***
Irina a postat un meme despre toamna:
  • Cand incepe toamna pentru tine? la 1 septembrie, cand incepe anul bisericesc
  • Ce iti place cel mai mult toamna? imi place cand ies la plimbare si frunzele sunt in toate culorile, iar cerul e albastru. Anul acesta nu am avut parte de o asemenea zi. Imi place cand afara e frig, si ploua, iar in casa e cald... imi place sa ascult ploaia si sa multumesc lui Dumnezeu pentru acoperisul de deasupra capului.
  • Care este amintirea ta preferata despre toamna? plimbarile in gradina botanica, cand e expozitia de crizanteme; atunci, toata gradina e cufundata in culoare si muzica de buna calitate.
  • Ce iti place sa bei toamna? irish coffee si infuzie fierbinte de fructe de padure si miere
  • Care e mancarea ta preferata de toamna? magiunul de prune
  • Cum este vremea de toamna in zona in care locuiesti? anul acesta, ploioasa
  • Ce culoare are toamna? are doar culorile primare: albastru, galben si rosu
  • Cum miroase toamna? pamant ud, bruma si dumitrite
  • Cumparaturi pentru Sarbatori toamna:da sau nu? nu, imi place sa astept pana in perioada Craciunului
  • Daca ai putea pleca toamna undeva, unde ai merge? la munte
  • Care este sportul tau favorit de toamna? plimbarea :)
  • Care este sarbatoarea de toamna favorita? Sf. Maria
  • Care este placinta ta preferata de toamna? cu mere
  • Ai o carte favorita de toamna? La Medeleni, de Ionel Teodoreanu si Orasul cu salcami, de Mihail Sebastian
  • Dar un poem sau un citat favorit? "Amurg violet" de George Bacovia:
Amurg violet

Amurg de toamnă violet ...
Doi plopi, în fund, apar în siluete
-- Apostoli în odăjdii violete --
Orasul e tot violet.

Amurg de toamnă violet ...
Pe drum e-o lume lenesă, cochetă;
Multimea toată pare violetă,
Orasul tot e violet.

Amurg de toamnă violet ...
Din turn, pe câmp, văd voievozi cu plete;
Străbunii trec în pâlcuri violete,
Orasul tot e violet.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...