marți, 10 iunie 2008

Martea copiilor

Tot gandindu-ne la programul de vacanta, mi-am amintit cm faceam eu cand eram mica; uitasem totalmente ca si cand eram mica aveam programul meu de rutine, stabilit de mine insami, caci mama nu avea timp de asa ceva.
Programul era structurat pe zilele saptamanii; fiecarei zile ii corespundea o "felicitare" pe care o puneam pe birou si o urmaream in ziua respectiva. Am spus felicitare, pentru a va forma o imagine asupra a cum arata. De fapt, era o coala A5 pliata la mijloc. Pe prima fata scriam ziua si desenam ceva frumos. In interior, aveam scrise sarcinile fixe ale zilei respective, legate de igiena proprie, de curatenia in camera si de programul de lectura/activitati suplimentare.
Mi-am adus aminte de acele momente cu asa o mare bucurie, de abia astept sa facem acele programe impreuna astazi.
Am inceput sa prefer scrisul de mana in realizarea acestor materiale, sunt mai personale si le putem schimba oricum, in functie de cerintele specifice, mai ales ca nu am schimbat cartusul la imprimanta.
Nici incarcator pentru baterii nu am luat inca, desi am vazut; nu aveam bani la mine. Cred ca voi face azi efortul sa cumpar unul ca tot e si martea de atac.


semnatura

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...