marți, 13 mai 2008

Unde se duc fustele?



Saptamana trecuta - sambata - am hotarat ca de acum e cald, sa incep sa le trimit pe fete in fustite la scoala - prea merg numai in blugi toata ziua, parca nu ar avea cu ce sa se imbrace; e drept ca si mie imi e mult mai comod sa arunc o pereche de blugi pe mine si sa ies repede din casa decat sa ma aranjez cu fusta; - dar am hotarat: de luni ne imbracam toate in fuste!
Ieri au avut educatie fizica, au mers in trening. Aseara insa, cand si-au pregatit hainele, le-am zis sa scoata fustitele ca gata, in fusta!
Cu chiu, cu vai, au reusit - mai intai m-au testat tot cu pantalonii, ca le e frig, ca toate cologele vin in pantaloni, ca nu stiu mai ce, dar m-am tinut tare: sa vedem ce se va intampla daca mergeti in fusta!
Si eu m-am imbracat cu fusta si am iesit ca niste femei din casa.
De obicei nu ma uit la oameni sa vad cu ce sunt imbracati; doar daca "imi sare in ochi" ceva deosebit. Azi dimineata insa am zis sa numar cate femei cu fusta vad in decurs de 1/2 h, cat imi ia distribuitul copiilor la institutii :)
Am vazut:
  • nicio eleva;
  • 1 tanara cu colanti si ceva ce nu stiu daca era rochie sau bluza, tinea pana exact sub fund;
  • 2 femei (bunici de prescolari, deci in jur de 40-50 ani);
  • 3 batrane de la tara;

Deci, si cu mine 7 femei imbracate in fusta; pacat ca nu am avut inspiratia sa numar toate femeile pe care le-am vazut, sa vad si un procent; erau insa destule. A, nu le-am numarat pe fete: 10 am fost deci, de toate.
***
Mergand spre casa, ma intrebam: oare ce le spun eu fetelor, sa se imbrace in fusta, nu e ceva depasit, nu vom intra oare intr-o epoca in care fustele vor deveni obiect de promenada si coctail? Sau, ce e mai bine, fusta pana sub fund, ori pantaloni?
Sotul meu m-a asigurat ca nu, ca e o perioada, ca moda revine... Asa o fi.
Dimineata le-am zis la fete ca pot sa si initiatieze obiceiuri vestimentare, nu numai numai sa se conformeze cu "ce poarta colegele".
Astept sa vina acasa cu impresii.

3 comentarii:

  1. Ieri, inainte sa vin la tine, ma imbracasem initial in fusta. M-am schmbat in ultim moment, ca ma gandeam ca o sa imi fie mai usor sa cobor carutul din autobuz daca sunt imbracata in pantaloni (mai usor, adica mai estetic, ca ti-am spus, a trecut vremea cand te ajutau cei din jur si trebuie sa spijin cumva carutul pe genunchi...o adevarata aventura)

    Maine iar ies in targ. Si da, imi voi lua fusta

    RăspundețiȘtergere
  2. un raspuns frumos la Irina
    http://dulcecasa.blogspot.com/2008/05/femeia-mantuirea-sau-osandirea.html

    RăspundețiȘtergere
  3. ;))Cristina, ca sa vezi, nu citisem articolul tau inainte sa il pun pe al meu- iar coincidenta. Suntem intr-un gand, ce mai... Eu citisem in viata parintelui Nicodim Mandita ( Dumnezeu sa-l odihneasca cu sfintii!)ca recomanda ca fetitele sa fie imbracate in fusta de la 3-4 ani, si sa nu li se mai taie parul.Eu am fost ( si sunt) o fana a fustelor, in special a celor lungi, dar in ultima vreme imi cam stricasem obiceiurile. Pe Ilinca o imbrac in general in rochite.

    RăspundețiȘtergere

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...