marți, 6 mai 2008

Papadia

Dupa ce am adunat toate materialele necesare:
  • in primul rand, revista cu modelul;
  • foi verzi;
  • bete subtiri, gasite prin curte;
  • foarfece, cutie de ace cu gamalie, lipici si sculul de mohair galben:
Ne-am apucat de treaba, fiecare dupa puteri:
  • cea mica la decupat frunzele si fasiutele de hartie pentru invelit codite, iar apoi la lipit;
  • cele mari, la facut mosorul ce urma sa devina floricica, legat cu ata si taiat, astfel incat sa devina ca o papadie;
  • iar eu la ajutat in caz de nevoie...
Iata ca am reusit sa facem papadii. Sper sa va placa si voua. Fetele abia asteapta ziua de maine, sa le arate si colegilor ce au lucrat. Am in vas si o papadie adevarata, sa vedeti ca seamana :)
Acum, concluziile si invataturile:
  • desi ma gandeam sa aduc si materialul demonstrativ real, chiar fetele au venit cu initiativa de a merge in gradina sa aduca si papadie adevarata;
  • in timp ce lucram, aveam la indemana si cosul de gunoi si, pe masura ce lucram, decupam si taiam ata, puneam resturile direct in cos; ca de obicei, directiva e: pastram curatenia inainte, in timpul si dupa lucru la "locul de munca";
  • de asemenea, aveam pe masa cutia cu servetele, pentru eventualele accidente cu lipiciul;
  • papadiile realizate, dupa ce "vor veni de la scoala", vor orna frumos suportul de creioane de la fiecare birou;
  • asteptam toate martea urmatoare pentru a face si albinuta (m-a mirat ca nu si-au exprimat dorinta de a face in fiecare zi, ci martea urmatoare - tot ele au venit cu initiativa; si nu le-am povestit inca despre "ziua copiilor")

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...