joi, 22 mai 2008

Joia recunostintei

Irina gazduieste in fiecare saptamana "Joia recunostintei". In fiecare saptamana ma alatur cu bucurie acestei initiative.
Photobucket
Zilele acestea, desi a fost ziua mea, a fost printre putinele dati cand nu am sarbatorit; as putea zice ca, dimpotriva, am "sarbatorit" prin munca suplimentara. Nimic din ce faceam de obicei de ziua mea nu s-a intamplat; a fost cu totul atipic.
Si totusi...
Am avut responsabilitati legate de alte persoane, pe care le-am resimtit ca pe un cadou. Asa au fost sentimentele mele: bucurie si recunostinta. As putea zice ca incerc un sentiment de uimire in fata faptului ca in loc sa primesc, am dat din mine si totusi am avut o bucurie mai mare decat daca as fi primit nu stiu ce cadou. Expresia "daruind vei dobandi" s-a adeverit cu prisosinta. Am avut un sentiment de grija dumnezeiasca pe care nu-l pot descrie.
Ii multumesc din suflet lui Dumnezeu pentru acest cadou.

semnatura

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...