miercuri, 20 februarie 2008

Omleta cu mamaliga si muschi afumat



Aveam o bucata de mamaliga ramasa de la pranz si niste branza de oaie.
Cu 3 oua si 3 felii de muschi afumat, mi-am propus sa fac o omleta pentru cina.
Mi-a venit mai tarziu ideea fotografierii, asa incat nu pot arata cam cata mamaliga era; cam o portie.



Am taiat muschiul bucatele, ca pentru pizza si l-am pus la prajit intr-o picatura de ulei, in tigaie.

In timp ce acesta sfaraia, am amestecat celelalte ingrediente intr-un castron, dupa cum se vede mai jos:




Dupa ce le-am amestecat bine, le-am adaugat peste muschiul care se rumenea, nu prea tare, sa nu se intareasca.


O OMLETA DE-LI-CIOA-SA!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...